متن ترانه متن ترانه
تاریخ : شنبه 4 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks

متن ترانه

هی / تو پس کی / دست منو می گیری/

ای کاش / قلبم صداش /

به تو می رسید و تنها منو / فردا منو /

یادت نره / منتظره / چشام هنوز / بیای یه روز / یه روز آهای ...

آی / تنها شدم وای / کجای دنیای؟ / چرا نمی یای؟ / مگه منو نمی خوای؟

نیستی و هستمو به تو وابسته مو

کی میاد دست تو که بگیریه دستمو

رفتی و موندمو هی واسه تو خوندم و

صدامو به دنیا رسوندم و

بیا تا / تا بیای بی تابت می مونم / بیا کوتاه بیا / کو تا بیای؟!

نکنه نمی خوای / که بیای تا بمیرمت و تو بیای /

بگی آی / بگی وای / بگی آخ و / هی /

های و های بزنی / زیر گریه /

یه روزی / یه روز بیای و نیای و / نیای و بیای / دیگه فرقی نداره / آهای ...

تا بی تاب تو / عکس و قاب تو / می بینم و خواب تو /

عاشقم / بیا ای گل بد قلقم /

غم و داره می کشدم / دم مرگمو / برگمو / رو می کنم واسه تو /

که دارم می بازم همه زندگیمو / به تو می رم و می میرم آسوده می شم از عشق تو /

عشق تو دیونه کرده منو / که دارم دیونه می کنم همه عالم و /

آدم و / می کشی تا که بیای تو خوابمو / حتی تو خواب نمی دی تو جوابمو /

وقتی می پرسم ازت نمیای / نکنه نمی خوای / بدونم کجای دنیای؟! ...




|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید